Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Συνέντευξη

Γεια σας! Συγγνώμη που δεν έγραφα τόσο καιρό, αλλά είχα ένα πρόβλημα με το λογαριασμό μου! Τελικά,μου το έλυσε μια φίλη μου και την ευχαριστώ πολύ! Τώρα όμως επιστρέφω φρέσκια με μια συνέντευξη από τη MITSAKLO




Πόσο καιρό είσαι μέλος στο Stardoll;
Λοιπόν στο Stardoll είμαι μέλος 2 χρόνια και 2 μήνες περίπου!


Πόσα Starpoints έχεις;
Αυτή τη στιγμή έχω 4734 starpoints xD

Έχεις νικήσει σε διαγωνισμούς όπως σκηνικού, άλμπουμ ή cg;
Έχω κερδίσει 4 φορές NCG της Ελλάδας, 1η θέση πασαρέλα και 3η θέση CG :)

Από πού εμπνέεσαι για το ντύσιμο, το μακιγιάζ και τη διακόσμηση της σουίτας σου;

Εμμ...βασικά δεν έχω κάποια συγκεκριμένη έμπνευση! Προτιμώ να έχω το δικό μου στιλ!

Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σου σχεδιαστές μόδας;

Αγαπημένοι μου σχεδιαστές...χμμ...Giorgio Armani, D&G..εμ και πάρα πολλοί άλλοι!

Ποιο είναι το αγαπημένο σου μαγαζί στο Stardoll και ποιο το αγαπημένο σου ρούχο;

Το αγαπημένο μου μαγαζί ειναι το Miss Sixty! Τα ρούχα του είναι απλά υπέροχα! Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο ρούχο που να το ξεχωρίζω απο τα άλλα...Όλα είναι φανταστικά!

Τι θα ήθελες να αλλάξει στο Stardoll;
Εμμ δεν θέλω να αλλάξει κάτι στο Stardoll!

Ποια είναι η γνώμη σου για το MSW;

Ο διαγωνισμός αυτός είναι σίγουρα μια μεγάλη ευκαιρία για να δείξεις σε όλους το στιλ σου, τη σουίτα σου και γενικά όλη τη "δουλειά σου''! Φέτος το σύστημα είναι λίγο άδικο εφ' όσον μπορούν να πάρουν μέρος άτομα που δεν έχουν ούτε μία ωραία σουίτα! Αλλά σαν διαγωνισμός είναι καλή ιδέα!

Θα ήθελες να πετύχεις κάτι ακόμα;

Και τέλος αυτό που θα ήθελα να πετύχω ακόμα είναι 1η θέση CG και φυσικά MSW κάτι που είναι αδύνατον εφ' όσον υπάρχουν κοπέλες που έχουν ξοδέψει περισσότερα χρήματα από μένα αλλά και κόπο για να φτιάξουν καλύτερες σουίτες... καταλαβαίνετε τι εννοώ.. ;)

Και τέλος, θα ήθελες να προσθέσεις κάτι;
Ναι θέλω να προσθέσω ότι πρέπει να προσέχουμε λίγο ποιους ψηφίζουμε γιατί πολλές φορές βγαίνουν άτομα που δεν αξίζουν! Δε μιλάω φυσικά για κάποιον ή κάποια συγκεκριμένα! =]


Ευχαριστούμε πολύ!




5 σχόλια:

  1. polh wraia sinedey3h!!!!!!!!!mporeite omws na peite poios edwse tin synedey3h? 8a i8ela poly na kanw filh aythn thn kopela! steilte mo0 mnm sto stardoll me to onoma : FairyEleana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η CleverA πήρε συνέντευξη από την MITSAKLO
    Επείσεις πόλυ ωράια συνέντευξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. einai pl wria sinenteu3i! 9a simfwnisw me tis panw... apo oti fenesai eisai h pio katalilh gia authn thn douleia :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή